طراحی سایت کلینیک اورولوژی + سئو و تولید محتوا

سایت کلینیک اورولوژی الهام

نام پروژه

الهام کلینیک

موضوع پروژه

طراحی سایت کلینیک اورولوژی ، سئو و تولید محتوا

سال اجرا

اجرای پروژه از سال 1398

این پروژه را به اشتراک بگذارید!

وضعیت پروژه :

طراحی سایت فعلی : تکمیل شده » پایان یافته

100%

طراحی سایت جدید : در حال اجرا ....

100%

سئو و تولید محتوا : در حال همکاری ....

80%

همکاری با مدیریت مجموعه یادمان برای طراحی گرافیکی و طراحی سایت کلینیک اورولوژی + سئو و تولید محتوای سایت الهام کلینیک (کلینیک تخصصی اورولوژی، کلیه و مجاری ادراری) که بخشی از مجموعه کلینیک‌های پزشکی در مرکز چند درمانی یادمان واقع در شهرک غرب تهران، بالاتر از دادمان است، طی 3 سال گذشته.

دستیابی به صفحات اول گوگل بر روی کلمات کلیدی تخصصی مرتبط با اورولوژی، کلیه و مجاری ادراری با پیاده سازی صحیح روش‌های تولید محتوا و سئو که این عملکرد در نهایت موجب افزایش مراجعه کنندگان و تماس های کلینیک شده است تا بتوان به صورت ارگانیک از طریق سایت افراد را برای مراجعه به کلینیک جذب نمود.

اگرچه ارتقاء رنک و بازدید حوزه پر رقابت و پر مراجع اورولوژی و کلمات مرتبط با آن کار دشواری به حساب می آید اما استراتژی صحیح می توان به نتایج بسیار قابل قبولی دست پیدا کرد.

سایت کلینیک اورولوژی الهام با نمایی جدید راه اندازی شد. در این وبسایت تلاش و هدف اصلی ما طراحی یک سایت اختصاصی با ظاهری زیبا، مدرن و در عین حال ساده و آشنا به چشم کاربران بوده است و سعی کرده ایم تا سرعت و کارایی را به عنوان یک المان بسیار مهم در این سایت رعایت کنیم.

1

اجرا و پیاده سازی سایت

پس از شناخت خدمات ارائه شده در کلینیک، مرحله اجرا و طراحی سایت کلینیک اورولوژی الهام با توجه به اطلاعات کسب شده آغاز شد
2

بارگذاری و پیکربندی

با در نظر گرفتن اصول استاندارد بهینه بودن، سرعت و امنیت، بخش‌های متعدد سایت همراه با محتوای اولیه بر روی سرور، بارگذاری و پیکربندی شد
3

خدمات پشتیبانی

ارائه خدمات پشتیبانی براساس نیاز کارفرما، اعمال تغییرات مورد نیاز، رفع مشکلات و در نهایت تحویل پروژه مطابق با تعهدات اولیه
4

سئو و تولید محتوا

افتخار همکاری طولانی مدت سئو و تولید محتوا از سال 1398 تا به امروز در جهت تقویت کلمات کلیدی سایت، برای کسب رتبه #1 گوگل

طراحی سایت پزشکی

پزشکان به خصوص در شهرهای بزرگ جزو افرادی هستند که برای برندسازی و جذب مراجعه کنندگان به کلینیک و مطب خود بایستی از روش‌های مختلف مارکتینگ سنتی و دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند. ما در آژانس دیجیتال پایاوب به شما کمک می‌کنیم تا خدمات خود را به بهترین شیوه ممکن در دنیای دیجیتال معرفی کنید و با روش‌های دیجیتال مارکتینگ مؤثر و استراتژی صحیح برند شما در حوزه‌ای که به صورت تخصصی در حال فعالیت در آن هستید، معرفی و شناخته شود.

شروع همکاری

در صورت تمایل به همکاری با تیم پایاوب، فرم زیر را تکمیل کنید تا
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نمونه کارهای مرتبط